Question aléatoire
Livre d'or

Par Visiteur

ИÑточник
b blsp at

Livre d'or
Statistiques

212 membres inscrits

Dernier membre:
DaleHarris

Plus de stats

PHPBoost forum

Le 05/09/26 à 08h55 Citer      

Booster Fuzil

Groupe: Membre

Czasem człowiek robi coś, o czym wcześniej mówił, że nigdy tego nie zrobi. U mnie to była gra w kasynie online. Niby żadna wielka historia, ale dla kogoś, kto przez lata omijał hazard szerokim łukiem, to była mała trzęsienie ziemi. I nie chodzi wcale o pieniądze. Bo wygrałem, to fakt, ale dużo ważniejsze okazało się coś zupełnie innego.

Pamiętam ten czwartek, bo wróciłem z pracy przemarznięty. Na budowie, gdzie pracuję jako kierownik robót, wiatr był tak silny, że przewracał nawet zbrojone barierki. Zmarzłem do kości, zmęczenie miałem takie, że ledwo trzymałem się na nogach, a w domu czekała na mnie tylko pusta kanapa i kot. Basia, moja żona, miała dyżur w szpitalu, dzieciaki siedziały u babci. Włączyłem herbatę, usiadłem z telefonem i nagle zobaczyłem wiadomość od Kuby, mojego kuzyna. Wysłał screen z gry owocowej i dopisał tylko: „Pierwszy raz od miesiąca mam na koncie więcej niż przed wypłatą”.

Kuba zawsze był tym od szalonych pomysłów. Swego czasu zbierał stare motory, potem sprzedawał bonsai hodowane przez cały rok. Teraz pracował zdalnie dla firmy technologicznej i najwyraźniej szukał nowych wrażeń. Odpisałem mu, że mu gratuluję, a on na to, że przecież mogę spróbować, że nie trzeba żadnej filozofii. W końcu jestem dorosłym facetem, ufam sobie na tyle, że jedno popołudnie z automatem to chyba nie koniec świata.